Managementul Calitatii
Anul 2007 a insemnat aniversarea a 10 ani de prezenta pe piata de birotica si papetarie. In toti acesti ani compania a crescut, avand ca obiectiv principal satisfacerea clientului. Suntem mandrii de relatiile de lunga durata pe care le-am creat impreuna cu clientii nostrii.
Implementarea in anul 2007 a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 reprezinta dovada preocuparii noastre pentru cresterea continua a calitatii serviciilor si produselor oferite si a facut din CLICK BIROTICA un partener competent si de incredere.
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2015 s-a facut pentru urmatoarele domenii de activitate:
Preocuparea continua pentru imbunatatirea proceselor desfasurate a dus la indeplinirea obiectivelor stabilite, la utilizarea cu mai multa eficienta a resurselor alocate si la crearea unei baze solide de dezvoltare.
Implementarea in anul 2007 a sistemului de management al calitatii ISO 9001/2008 reprezinta dovada preocuparii noastre pentru cresterea continua a calitatii serviciilor si produselor oferite si a facut din CLICK BIROTICA un partener competent si de incredere.
Certificarea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2015 s-a facut pentru urmatoarele domenii de activitate:
- Comert cu ridicata produse birotica-papetarie
- Comert cu amanuntul al produselor papetarie, rechizite scolare in magazine specializate
- Comert cu amanuntul prin intermediul caselor de comert sau prin internet (comert online)
- Comert cu ridicata al produselor de intretinere, ceramica, sticlarie
- Comert cu ridicata al altor masini si echipamente de birou
Preocuparea continua pentru imbunatatirea proceselor desfasurate a dus la indeplinirea obiectivelor stabilite, la utilizarea cu mai multa eficienta a resurselor alocate si la crearea unei baze solide de dezvoltare.